20 november 2008

50.000

Massor av kramar vill jag ge er alla som tittar in här hos lilla mig. Såg att räknaren passerade 50 000 besökare förra fredagen. Jisses säger jag bara, tänk att så många har hittat hit! Jag blir alltid lika glad för era rara kommentarer och försöker verkligen svara på alla, men ibland så räcker tiden inte riktigt till. Hoppas ni förstår? Det är bara att konstatera att det är för få timmar på dygnet :-)
.

 
För ett tag sedan fick jag en Award från Carina med bloggen Ängeln i Vitt
Tackar och bugar så mycket.

Kram

33 kommentarer :

Millas hem sa...

Godmorgon!
Vardagsrumsbilden är så jättefin, med lilla lampan över bordet....bara njuter av bilden!
Vi hörs av senare i helgen!
Ha en bra dag på jobbet, jag ska sluta lite tidigare idag! Alltid lika skönt när det är fredag, eller hur?!
Kramis

Gårdsromantik sa...

Det där med svetsning lät intressant - bra kvinna reder sig själv!

Kram Maud

Jozan - Krydda Livet sa...

Ja vad roligt att så många hittat hit och när de väl hittat hit så kikar de in här varje gång du skrivit ett nytt inlägg.. Ja så har i alla fall jag gjort för du har en jättefin blogg :) Och fint hemma, det är väl det som gör den *L*
Det är inte lätt att hinna med och svara på alla kommentarer. Klart man förstår! Man gör så gott man kan hela livet.. det är inte lätt att behaga alla.. viktigt att komma ihåg!

Ha det fint och trevlig helg. Kram från mig

Galleri MochB sa...

Alltid lika roligt att kika in här oss dej, så därav besökarantalet också antar jag...:O) Kan nog inte föra några djupare samtal på finska jag heller även om jag bor i Finland...:O) Mukavaa viikonloppua sullekin! Kram Mia

Rosengårdens Inredning och Nicke´s Egna sa...

Hej Paula!
Ja, jag har dom kvar till dig,som jag lovade ;)
Grattis till alla dina besökare och du är hjärtligt välkommen hit.
Önskar dig och de dina en mysig helg...

Kram

Hulda sa...

Hej!
Alltid trevligt att titta in till dig! Ha det bra!
Hulda

Ann-Catrin sa...

hallå där!!

Vad roligt att få läsa på mer om dig!!

men så vackert ni har hemma..njuter så av dina vackra bilder!

ha en fin helg
kram
A-C

livetpåfyran sa...

Visst är det kul med svetsning, jag har en dröm om att få svetsa ett egenpåhittat konstverk! Har burit den drömmen i många år, någon gång ska det bli av...

Hemmet är verkligen en bra plats att få utlopp för sin kreativitet. Ha en fin helg, kram Pia

Betongänglar sa...

Kul att läsa om dig - Och grattis till Awarden...
Kramar/Annelie

Vitt och nött sa...

va fin bild!! jättemysig.
va kul å få läsa lite om dej.

hoppas du får en bra helg!
Kram!

Romantiska Hem sa...

hihi du har en award till att hämta hos mig, ler! Kram Petra

johanna sa...

Hej goa du
Vad roligt att få läsa lite mer om dig....du har såå fint!Gillade verkligen din rakspegel
Kraaaaaam

angelo sa...

hej har kikat runt hos dig..otroligt vackert hem du har.
titta gärna in hos mig jag bloggar om mitt måleri oftast sånt jag hittat på loppis...
kram pia

In my house sa...

Hej hopp.... tack för tanken,,,, med allt krabb.... fina saker du visar och grattis till ALLA besökare.... Kul,,, jag älskar att blogga!!!!!!

- Guuud, blev impad att du kan Finska... de va inte illa... Ha de gott en urmysig helg!
Kram josse

Änglahem sa...

Hej Paula,

Ursäkta min oförskämt sena svar här...Men självklart får du låna bilden! du frågade om.

GRATTIS till 50.000!! din underbara blogg med ditt vackra hem är ju bara så underbar!

Dina tavlor jaaa, har ju sett lite grand, du är ju jätteduktig!! Skulle också vilja kunna att måla*hänger läpp*.

Ha en fortsatt skön helg vännen!!
Kramar, Ulrika

Betongänglar sa...

MMM- jag ska nog måla den vit - jag ska bara fixa till tiden lite granna så det blir gjort nångång...
Kramar/Annelie

annashusidingtuna sa...

Jag håller med dig om att dygnet innehåller alldeles för få timmar, i alla fall när man har så barn.
Anna

Viola sa...

Härligt att få höra något om dig, alltid roligt med dessa utmaningar tycker jag, här har vi nu avlsutat en härlig bloggträff med mycket fniss och skratt och butiker och loppisar och avslutande middag, en härlig dag alltså´, kram och ha en skön söndag, viola

Frida sa...

Grattis tilldina 50.000 besökare! Roligt att läsa din utmaning, svetsare låter som ett roligt jobb har svetsat lite när jag gick min floristurbildning det var så kul.
Jättevacker bild!
Kram Frida

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej!

Åh jag vet jag ville så gärna vara med på träffen. Men nästa gång då tänker jag inte missa det. Vi ses säkert då...hihi

Grattis till alla besökare, klart alla vill in och titta på din sida. Den är ju underbar!

Kram Anna

Gnistrande snö sa...

Hej,

så kul att få läsa lite om dig och så spännande det där med konstskola. Vore så kul att få veta och se lite mer om/av det.

Inte ska du känna att du behöver svara på alla kommentarer, gör bara det när du har tid och lust. Känn lugnet och njut av livet :-)

Jättefin bild från vardagsrummet.

Ha det så gott!

Kram
Katarina

zinkbaljan sa...

Grattis grattis till 50 000 besökare
kramar

Rosengårdens Inredning och Nicke´s Egna sa...

Hej Paulavännen!
Tack för dina góa ord hos mig...vad glad jag blir ;) ;) ;)
Önskar dig en härlig vecka...
Kram Malin

Hannahs bod sa...

Hej!
Roligt att få veta lite mer om dig.
Hääärligt att ditt hem är din målarduk.
Kram Hannah

LantlivsAnette sa...

Gomorron !
Åhh vad du har det fint...
Du undrade lite om golvfärgen som jag har i matsalen nu, den finns tyvärr bara i en blankhet, kanske en aning för blank..men den är väldigt lättskött, jag har den i gästrummet också, slitstark o bra...
Kraam Anette

Marie sa...

Hej Paula!

Grattis till alla besökare, jag är en utav dina trogna fans!!! Älskar ditt hem, det är så vitt och vackert! Underbar bild!

Kul att få veta lite mer om dig!

Ha en mysig kväll, här hos oss är det riktigt vinterväder!
Kramar Marie

Kullan Pullan sa...

Vad intressant att få veta lite mer om dej, kan du visa upp nåt mästerverk, man blir ju nyfiken?
Kram Paula

Ina sa...

Mmm vilken fin bild från ert sovrum, det blir så snyggt med fattigmanssilver i grupp. Är lampan från Indiska? har sett en sådan där och jag är själv ute efter ett par lampor att ha i matsalen och de därifrån är både fina och har bra pris.
Kul läsning om dig!!;-) Jag gillar också läppglans, har en "thing" för det.
Du kan maila mig angående kuddfodral eller säck.
Kram Ina

drömmen om vitt sa...

Grattis till 50.000 besökare och fin bild du visar.
Há det gott!
Lotta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Paula!
Grattis till dina 50000! Och nu är det uppe i 52602 ser jag... Här går det undan!
Kul att läsa lite mer om dig... men ett par av sakerna visste jag redan... och det var nr 1 och nr 6., för det berättade du på bloggträffen!
Du har så vackert hos dig...
kram
Marie

Guldkant På Livet sa...

Kul att läsa om dig, det märks att du har en konstnärlig talang men svetsarbiten syns inte: ) Mycket vackert skåp och bild från ditt varadagsrum! Jag undrar var det där otroligt vackra rosentyget du visar i sidan kommerifrån? Mari.

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Vilken fin bild.De lamperna köpte jag två st av också.
Så kul att läsa mer om de bloggar jag besöker.

Kram Viveka

Millimari sa...

Hej,

jag kommer inte ihåg hur jag fann hit men jag tycker om din blogg och läser den ätminstone varje vecka. Jag var också imponerad att du kan finska... Ystävällisin terveisin, Tiina (Suomesta)