24 april 2009

Kronan på verket...

Vilken härlig vecka vi har haft med vackert väder och solsken varje dag . Våren har kommit med besked och jag njuter allt jag bara orkar, bloggen har därför fått komma lite i andra hand denna veckan.
.

Denna vackra kristallkrona från House Doctor har jag trånat efter länge. Och nu äntligen är den min. Tycker den är så vacker...
.

Har ändrat lite igen på min skänk...


Lavendel från förra året i knippe har jag lagt på några spetsdukar...
.
Tack för alla rara kommentarer jag fått, om ni bara visste vad glad jag blir för vartenda ett!
.
Nähe, nu måste jag rusa, vi ska iväg till min lilla mamma som har födelsedag just idag. (Grattis mamsen på din dag :-)
.
Kram Paula

33 kommentarer :

Marie sa...

Hej Paula!

Visst är den vacker House Doctors kristallkrona, den hänger även i mitt vardagsrum.
Så fin din skänk är och så många vackra saker du har på den.

Ha en riktigt härlig helg!
Kramar Marie

Skimrande kristaller sa...

Jättefin kristallkrona du visar!! O skänken ä toppenfin!! Ha nu en riktigt bra helg. Kram Lenita

Kerstin sa...

Heisan PaulaO=))

Så fin lyskrone du har kjøpt deg...og disken din bel så fin....
Kos deg masse i helgen....'Klemmer O=)

STENLYCKA sa...

Grattis till kristallkronan, så vacker den var.Fin skänk med många vackra saker arrangerade, du är duktig du!
KRAMAR

Maliva`s verden sa...

Hei,titter innom for å ønske deg en god og solfylt helg...Lekker lyskrone du har fått deg..løøøvli:O)Klem fra Maliva

Fru Skrot - Rouva Romu sa...

House Doctor har nog finaste produkter ever!! Lampan är jättevacker!

Ida sa...

Nej vad jag blir avundsjuk. Just den kristallkronan har jag gått och suktat efter sedan tidigt i höstas. Det som stoppar mig är priset, men ngn gång ska den bli min.

Så fint det blev på skänken. Bara de allra vackraste sakerna får stå framme och det räcker.

Ha det så gott.
Kram Ida

Erika sa...

En sån vacker takkrona vackert dekorerande för hela rummet :)
Underbart!

Viveka i Bläckhornet sa...

Har själv spanat på den lampan en tid...den är bara sååååå vacker.


Ögon fröjd på skänken också.

Önskar dig en fin helg

Kram Viveka

Underbara Hem sa...

å så fint du har de
ha en fin helg
kram

i Emmas vita hem sa...

Hej Paula!
Oj så vackert rum du visar, så rofyllt :) Kronan blev som pricken över i:et.
Hoppas att du får en mysig helg och fortsätt att njuta av våren :)
Många kramar Emma

Tant Blå - inredningsbutik i Sala sa...

OJ vilken vacker kristallkrona,den prydde verkligen sin plats. House doctor har ett underbart sortiment med gammeldags saker.
Hälsningar Kathrine

Annika sa...

Ååå så fint du har det... Blir alldeles salig :) Visst är det underbart väder, här börjar björkarna att slå ut.
Trevlig helg, kram Annika

paxbonum sa...

Superfin krona! Jag har också fått en kristallkrona efter 4 månaders väntan på tradera

MVH R-M

Jema Rose sa...

Fantastiskt vackra bilder..!

: )

TACK snälla för din kommentar, jag ska måla fler saker med den gröna färgen. Jag har redan målat ett pottskåp som ska få flytta in i badrummet..!

Önskar dig en fortsatt fin helg!

KRAM, Jenny

Millas hem sa...

Hälsa mamma på hennes dag!

Låg nyss ute i solen en stund och höll på att somna...blev alldeles yr när jag reste mig, bäst att gå in och göra något annat en stund tänkte jag, så jag kikade in här...alltid lika fint! :)

Hörs!

Våglyckan sa...

Jättefint!
Och grattis till lilla mammsen.
kram från mig
/maria

lottens vita och gröna sa...

du har det sååå vackert paula, vilken fantastisk ljuskrona! ingeting hamnar hos dig av en slum så noga utvalt och vackert ihopsatt!

en gooookram till dig!

Jeanettes hus sa...

Hej gumman,

Kan aldrig se mig mätt på ditt vita fina hem.
Det utstrålar verkligen ljusterapi åt själen, du har fått till det så fint.
Vitt vitt vitt...... Härligt!

Ljukronan har jag också tittat på men jag har förbud att ta hem fler ljuskronor!
Lite respekt får jag väl visa Pigge..... tyvärr!!!!

Blev så inspirerad av din sida idag att nu skall jag rensa lite bland mina ting.

Ha en skön helg
Kramisar Jeanette

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej!

Ja visst är den kristallkronan så vacker. Maken har den i sitt arbetsrum.

Vad fint du har det, måste tillbaka och kika på bilderna igen!

Kram Anna

Hanna sa...

Så fina bilder, klockan tycker jag ser så fin ut.
Hanna

lolla sa...

hejsan
kristall kronan var verkligen fin så nätt och behändig....
Bloggandet får vänta lite i solen tycker jag åxå.....
Fint du gjort på din skänk-
ha det gott lolla

Hagagård sa...

God kväll!! Kristall-kronor skulle man kunna ha överallt..Det blir så fint skimmer i rummet av prismorna.. Ha en skön Söndag kväll kram:Helen

Viola sa...

Denna krona är verkligen vacker, har nog gluttat på den oxå...hoppas din helg har varit lika skön som min på österlen, har haft en fantastisk helg, ha en bra måndag, kramen

Frida sa...

Hej!
Det var en väldigt vacker krona, passar jättebra där.

Kram Frida

Ardisia sa...

Hej! Vilken fin blogg jag har hamnat till! Du har jättefint hem! Jag ska lägga dig i min blogglista, hoppas det är ok?

Din nya krona är underbar, och passar jättefint i rummet.
Ha en bra vecka! kram från Ardisia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Paula!
Så fin din krona är! Det glittrar så vackert i ljuset med prismorna...

Och ändra om kan man ju hålla på med till man stupar... bara för att det är så kul!!!

Kram på dig vännen!
Marie

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad fint !! Kronan och allt annat, du har sååå vackert !!
Då fyllde jag är dagen efter din mamma..jag blev hela 42...gulp..
Ha det gott
Kraam Anette
P.s vet du vad jag fick på min dag ? en spikmatta, jooo, det är sant..och det ska visst vara bra, jag har provat 2ggr, och det är inte alls så farligt som man tror..snart så, då somnar jag väl på den..fniss...

My Lovely Things sa...

Åh vilken vacker kristallkrona..Jag har alltid velat ha en med..

Takroseten är så fin med..
ha det så bra..
kram anna

livetpåfyran sa...

Ja den är sååå fin har kikat på den med...Jättesnygg!

Helt rätt av dig att ta vara på det underbara vädret, kram Pia

Birgitte sa...

Fin, fin lampe Paula. Den kan jeg godt forstå at du er glad for. ;o) Jeg elsker jo at se forbi dig, for du har altid så smukke billeder som kan inspirere mig. ;o)
Ha´en rigtig fin uge min ven
Kram Birgitte

Lilla Trollbacken sa...

Hej Paula!
Kronan är verkligen jättefin!
Visst är det kul att ändra om. Har oxå en skänk som ständigt byter skepnad hihi!
Psst, i kommande Lantliv är vi med!
tidningen damp ner i brevlådan i dag!
Kram
Gabrielle

me and alice sa...

Hej Paula!
Den nya ljuskronan passar verkligen bra där hos dig som allt annat! Du har det så fint överallt!!
Kram Susanne