23 mars 2010

Inget nytt...

Hej vänner! Japp då man har lovat att göra tre inlägg denna veckan är det bäst att sätta fart, då det redan är tisdag. Inget spännande nytt har jag att komma med heller, så därför får helt enkelt bli lite köksbilder idag. Håll till godo...

.
Lilla trähyllan som står jämte spisen, hittade jag och väninnan en varsin på ett loppis förra sommaren så pass billigt så vi jublade hela vägen hem :-)
...
Spiskåpan i köket är gammal och hemma snickrad. Den skulle behövas bytas ut, mot något liknande men modell större. Jag vill nämligen ta bort de små skåpen som står bredvid på var sida och få en stor gammeldags kåpa istället. Ja ni vet hur det är, man har alltid lite planer på förändringar...
.
Vitlöken hänger här bara till prydnad, den är flera år gammal nu...
.
Ha nu en fin dag nu så hörs snart igen. KRAM P

27 kommentarer :

Beate sa...

så fine bilder fra kjøkkenet ditt!
den lille trehylla er skjønn!

klem beate

Nattmia sa...

Alltid lika trevligt att se bilder från ert hem..

Ha nu en bra tisdag..

Kram Mia

Maliva`s verden sa...

Hei...så vakre kjøkkendetaljer du viser. Takk for all inspirasjon jeg får ved et besøk her hos deg. Fortsatt fin dag til deg fra Maliva

Jeanettes hus sa...

Det var väl inte så illa.
Jättefint kök och vilken fin kåpa. Den gillar jag!

nu har du bara 2 inlägg kvar, men du har ju så mycket fint att det inte blir några problem att visa bilder även om du saknar ord att skriva.

Ha det gott!
Kramisar Jeanette

Hannis sa...

Jag gillar den lilla hyllan!!
En perfekt avställningsplats,
praktisk och snygg=))

Kram Hannis

Det vita dårhuset sa...

Underbart kök!
Kramis

Deb sa...

Your home is so beautiful, I just love it! Deb

Änglarnas hus sa...

Halloj!!

Det var fina bilder och aven om du tänker att du inte har ngt speciellt att visa ..så inspireras jag i alla fall!!..
Ser fram emot de andra två inläggen denna vecka ;)

Kramis Sanne!!

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Vilka fina bilder från ditt kök, du har så fint. Glasburken med bitsocker,så har jag mitt socker också.
Tänk du, jag har också fått till ett inlägg idag men nu klarar jag nog inget mera denna veckan. Ser fram mot dina.....
Kramis från Raina

Vintage House sa...

Jag är helt med det att man alltid vill förändra:) planen är att göra en storrenovering av köket kanske nästa år hoppas hoppas..
fina bilder och söt hylla:)
kram
sandra

livetpåfyran sa...

Hej Paula!

Ja ibland har man ont om ideér fast man är nog ganska självkritisk lite till mans...Jag tycker du visar fina bilder och delar med dig av vad du vill göra. Jag har själv tröttnat hysteriskt på mina överskåp i köket. Vi har ju Sveriges minsta kmök så det känns ju som om skåpen ramlar över mig.Fast just nu kan jag inte starta något köksprojekt med glasverandebygge, carport och grävande framför oss. Såååå himla frustrerande att vänta på byggstart:(
Vilken kennel var det som Wilma kom ifrån?
Ha det gott, kramar Pia

Källeboda lantliv sa...

Det är alltid kul att få kika in till dig ..du inspirerar med dina inlägg..du har så fint ! ses snart igen ..kram jeanette kallebodalantliv

Kjeruben sa...

Så herlige bilder! Du har eit nydelig kjøkken! Og den hylla.... sååå skjønn!
:o)

Lilla Blanka sa...

Hej goa Paula!

Åh vad roligt med lite köksbilder, det ser så fint ut!

Vilket fynd med den lilla hyllan, så söt!!!

Kram gumman, ha en fortsatt fin vecka!
Mia

Lena/isis sa...

Oj Oj Oj vilken mysig blogg jag har hamnat på. Vilken inspiration jag har fått den här stunden. Måste också få säga att va´fint det är med vitt runt ditt tegelhus. Jag har också gult tegelhus och drömmer om att ha nåt annat än brunt runt fönster o dyl. Det är inte riktigt lika tegel som vi har men det kanske skulle gå ändå. Hit tänker jag återkomma till fler gånger. Kram från Lena /isis

Mitt hvite hus sa...

Du har et sjarmerende og koselig kjøkken... masse inspirasjon får jeg når kikker inn til deg..

klem Kerstin

no47-mia sa...

Hej!
Men så fina köksbilder!

Kram Mia

Tigris Predikantan sa...

En virlöksfläta gör sig alltid fint i ett kök!
:)

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh vad fint du har det i köket..en sån där liten hylla vill jag också ha, har sett dom i tidningar, jättefina att även ha i fönstret med pelargonkrukor på..
Ha nu en toppen kväll
Kraaam Anette

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det var en fin liten hylla som du har fyndat. Den passar ju perfekt på bänken vid spisen. Fina burkar har du oxå.
Kram,
Regina

johanna sa...

Hej
förstår att ni blev överlyckliga!!!! En sån har jag letat efter länge , ska se om jag inte kan snickra ihop min egna=)))) Jättefina bilder
kraaaam

Lisa.L sa...

heJ! vilket jätte fint kök du har :D kram

K sa...

Fina bilder-som vanligt och fint kök Me like ;D Kramelikram/k

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Den lilla hyllan är jättegullig! Pssar ju jättebra där brevid spisen...
Så du ska göra tre inlägg nu.. oj, då måste jag vara på alerten så jag inte missar något!
Kram
Marie

Moa sa...

Godkväll Paula!

Fina bilder från ditt mysiga kök :)
Hoppas allt är bra med dig!

KRAM!

Moa

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei snille!

Du byr alltid på vakre bilder, inspirerende du!
Ditt kjøkken er nydelig!

Klem

Hem & Hav sa...

Du har så fint i ditt kök! Kul med sockerbitar i den gamla flaskan, nu får jag också annan användning av min! Ha en skön helg! kram Katta