30 maj 2010

Inred Lantligt

En ny fin bok som heter "Inred lantligt, inne & ute" av Anna Örnberg finns ute i handeln nu. Den innehåller massor av vacker inredning, inspiration och tips. Även några små bilder från vårt hem finns med här i. Bland annat denna på planteringsbordet som står på altanen.


Ett litet boktips så här på Morsdag!
.
Och här ytterligare en söt bild. Boken är ljuvligt vacker. En perfekt gåva till någon man tycker om som gillar inredning. Eller varför inte köpa den till sig själv?

Nu hoppas jag att alla ni mammor där ute får en liten gnutta uppskattning idag. Själv ska jag fira med att äta massor av tårta och slappa hela dagen lång :-) Ha det bäst! Kram Paula

21 kommentarer :

Mitt hvite hus sa...

Er dette den andre boken hennes..har den første... må se og få kjøpt denne også..Likte veldig godt den første hun laget O=)


ha en fin søndag O=)

hallkulla sa...

Hej Paula,

Köpte samma bok någon gång i början av maj och visade på bloggen en del bilder, som jag gillade i boken!!
Visade tydligen en bild från ditt hem!! Visade nämligen bl.a planteringsbord bilden! Inte visste jag att det var ditt fina utebord och arrangemang! :)
Hoppas att du inte tycker illa att jag visade din bild? Självklart berättade jag varifrån bilden var tagen!
Boken är verkligen ett bra tips åt Mammorna i Sverige vad de kan köpa åt sig idag, Morsdagen till ära!!

Ha en fin fortsättning på helgen än är det lite kvar av denna sköna söndag!

Stoor kram
Pi

Jessicka sa...

Den ser så mysig ut boken, måste köpa en till mig själv...
Ha en skön söndag
Jessicka

Nattmia sa...

Åhhh.. den vill ju jag ha.. Får nog köpas :-D Tack för tipset..

Kram Mia

Lilla Blanka sa...

Hej goa Paula!

Åh det visste jag inte, att erat hem var med i den boken! Vad kul!

Jag har velat ha den boken sen jag såg den första gången, får nog köpa den själv så att det blir av, hihi

Kram gumman!
Mia

Millas hem sa...

Ojojoj, vad jag är mätt efter allt gott idag! Vi har ju varit iväg, och när vi kom hem så ville ju barnen fira mig och då blev det fika igen!!

Ska bli kul att kolla i boken, men jag har ju tur som få komma och se ert vackra hem pau reedit!!=)

Kram till dig!

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!
Har hennes första bok, det kanske finns ännu fler!? Får nog bli ett ex av denna oxå! Kul att ert fina hem finns med!!

kraaaaaaam Malin

Marie sa...

Hej Paula!

Hoppas du har haft en mysig dag med mycket tårta!!!

Har tänkt att jag ska köpa den där boken, gillade den förra. Och nu känns det ju ännu roligare när jag vet att ditt fina hem är med.

Ha en trevlig kväll!
Kramar Marie

Vita verandan sa...

Tack för tipset, den ska jag kika på!
Hoppas du har haft en fin dag och inte ätit för mycket tårta!
Kram Anna

Strandkullen sa...

Den boken låter interessant. Vad kul att ditt hem är där i. Vad stolt du ska vara! Kramis semlan

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin bok, och vad roligt att ditt hem är med där i !!
Jaa, nog blev det tårta igår..men jag har en liten bit kvar som jag ska ta till lunch kaffet idag..hii..hii..
Ha det gott
Kraaam Anette

fröken knopp sa...

Tack för tipset.. Får nog bli ett köp där..tihi..

Hoppas att du får en bra start på veckan!!

Kramar Elin

Nilla sa...

Har sneglat lite på den boken.
Kanske en sommarpresent till mig själv. ;)

Ha de bäst !!
Nilla

Skogslyckan sa...

Här för första gången, en blogg helt i min smak. Jag är ju själv en loppis toka! Jag har Annas första bok, så den här blev jag sugen på. Fick precis ett paket i fredags med en bok om pressglas, böcker är en stor inspirations källa. Hit kommer jag gärna ofta...
Kramar Pia i Ateljé Skogslyckan

No.47 Mia sa...

Hej...

Ja, den har jag planer på att köpa mig.. Har men första måste man ha den andra..
Ska bli kul att se lite av ert där i..

Ha en fin dag!

♥Mia

Nordingården sa...

Hallå Paula, åh va kul att ditt fina hem också finns med i den boken! Jag har inte set den ännu men ännu en anldning att köpa den då! Så fint du hade med utemöblerna inne!!! Mari.

Fransk inredning sa...

Hej goa Paula! Fin inspiration här hos dig,underbart!Har haft ett stort olivträd,men det dog ganska snabbt.Igår stog dottern och jag på loppisen i Ronneby och jag gör nog inte om det.Det var ingen som ville betala mer än 5 & 10 kr för ens fina oanvända saker eller antikt.Sälja antika saker där kan man ju glömma(suck)Hoppas att du gör ett besök snart på loppisen så att vi kn träffas! Kramar Susanne

Sara sa...

Hej hej!
Jag har oxå köpt boken och tycker den är mysig att titta i, många fina tips =)
Hoppas att du får en trevlig vecka!
Kram Sara

Källeboda lantliv sa...

Men den boken har ju jag köpt precis ..inte visste jag att du var med ..vad kul !jättefina tips häri ..visst är det kul att få presenter på mors dag ..jag fick bröllopsfavoriter av mina tjejer ..jättebra lugna låtar ..ett tips !kram på dig .jeanette.kallebodalantliv

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad konstigt...jag stod och tittade i den boken idag när jag var inne i en bokhandel!? Men det var en annan bok som jag skulle ha och den hade de inte hemma:-( Hhmm varför köpte jag inte Örnbergs bok istället?? Det är så härligt med inspirerande böcker, alltid bläddrar jag några sidor och så får jag en idé som måste omsättas. Ofta är det så när jag kikar in på bloggar också=)

Ha det gôtt!
Kram,
Regina

Fata Sabrina sa...

Tutto molto bello....come sempre!

Laboratorio Delle Fate