4 december 2009

Adventstider...

Hinner ni med i julstöket?
En fuskgran med små söta kottar på, ser riktigt äkta ut tycker jag.


Jag har fått en Award av bloggen Jeanettes Vita Hörna Tusen Tack 
..
Awarden ska ges vidare till fem stycken bloggar man nyligen upptäckt och tycker är bra. Svårt att välja i detta hav av inspiration. Jag har ialla fall valt att ge den vidare till en blogg som jag hittade till för ett tag sedan, House of Philia
.
Här finner jag en modern och avskalad stil som tilltalar mig lika mycket som den lantliga jag själv har, antagligen för att jag kommer in på nytt tänk och nya spår. Mycket vacker och stilren inredning blandas med famljeliv och klädtips. En härlig kombination!
.
Kram

25 kommentarer :

beate sa...

Heisann hoppsann!

grattis med award!

Nydelig stemningsfullt bilde fra deg i dag!!!

ønsker deg en fin lørdag
klem Beate

Home No.1 sa...

Hej!

grattis till dig=)
Trevlig helg.
Kram Annica.

Malin - I min trädgård sa...

Jaa du. Att hinna med livet kan vara nog så svårt. I år är jag soffliggandes med foglossning så det som blir gjort är av duktiga maken. Men samtidigt är det ju viktigt att man hinner med att bara vara... annars orkar man ju inte. Så vi försöker ha låga förväntningar i år... och tänka att det är vi - familjen - som gör julstämningen... Och jag tror den här julen blir perfekt! Bara mys med varandra helt enkelt!

Ha en skön kväll!

Kram M

Photo by Maria sa...

Grattis till awarden..

Så fin gran, den ser verkligenäkta ut..

Njut av lördagskvällen..

Kram
Mia

. sa...

Underbar blogg! Jag är precis som du och ÄÄÄLSKAR loppis! Det är så kul att göra fynd o sen fixa till själv. Välkommen in till mig, om du vill./Camilla

Anonym sa...

Hej! Vilken mysig blogg du har. Det är första gången jag hittar hit. Ha en skön adventshelg. //Sofia

BELLE BLANC sa...

Hej Paula,
what a gorgeous little Christmas tree... sometimes the smallest are the greatest :0) Wish you a wonderful second Advent, Hugs, Mira!

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå jeg er så enig... vi stresser alt for lett-
Vi skal kose oss og nyte litt og..

har et make juletre som deg...

ønsker deg en fin helg videre..

Klem Kerstin

Levindas Värld sa...

Hej!

Den där fuskgranen har jag jag med, men det låter som att du köpt den på nåt dyrare ställe än mig. Jag köpte min på Ica Maxi för 169:- och det tyckte jag var ett väldigt bra pris :)

Och den ser ju otroligt äkta ut, känns också så äkta, väldigt fin tycker jag med!

Ha en fin andra advent imorgon söndag!

Tulipa sa...

Hej!
Bloggen du tipsar om har jag också "fallit" för!
Gillar hennes mix och stil.

Trevlig söndag!/ Mariette

Lantligt i stan sa...

Grattis till din award! Granen ser verkligen äkta ut. Ha en mysig andra advent!
Kram Anki

Viveka i Bläckhornet sa...

Grattis till awarden!

Perfekt med evighetsgranar. Men själv har jag skogen runt knuten och behöver inte gå långt.

Kram Viveka

Emma sa...

Jättefin gran, har själv letat efter en likadan, det är ju skönt när man slipper barren överallt, grattis till best blogg award! kram

Levindas Värld sa...

Hej!

Jasså du hade också köpt fuskgranen på Ica Maxi?! Kan ju tyckas att jag tyckte den var billig för jag såg den på en inredningsbutik i Sthlm och där kostade den ca 300:- om inte lite mer!! Så 169:- på Ica vart ju billigt i mina ögon då...hihi!

Mys på denna andra advent :)

Millygarden sa...

Halloj där och grattis till awarden! Jättefin gran du har och hade du inte skrivit att den är fusk hade inget gissat sig till det!

Kramis Marina

Evas Bloppis sa...

Vilken härlig liten gran skulle passa mig utmärkt då jag är allergisk mot riktiga .

Ha en skön sönda kväll

Philia sa...

Stort TACK söta snälla du- vilken överraskning!

Jag blir verkligen glad över denna Award!:) Otroligt gulligt av dig.

Tycker själv att din blogg är fantastiskt mysig. Tack åter igen och jag önskar dig en riktigt mysig Adventstid!!!

kullervilla sa...

Julstöket blir vad man gör det till eller…:=)))
Vilken vacker gran är den konstgjord…inte skulle man kunna tro det.
Ha en go vecka
Kramiz//kullervilla

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad fint du har det, vilken ljuvligt fin spegel..och såna där små granar har jag också, vi sålde såna i vår butik..de är så fina och naturtrogna..
Tack snälla, snälla du för den fina kommentaren inne hos mig, det värmde så gott ska du veta !!!
Och om du åker till Ninas butik, lova mig att du fotar där då..och visar på bloggen, fota massor...!!!
Ha nu en fin dag vännen
Kraaam Anette

Livet på Vestergård sa...

Grattis till awarden!
Ja hur man än vrider och vänder sig så hinner man inte med allt som man borde innan jul,men precis som du säger så blir det jul i alla fall. Det viktiga är att man hinner stanna upp och njuta också.
Ha det bra!

Marie sa...

Hej Paula!

Ljuvligt fin bild, såååå vacker spegel och den där granen såg riktigt, riktigt äkta ut!

Den här tiden på året önskar man alltid att dygnet hade typ 24 timmar extra så att man hann med allt man skulle vilja hinna med, men som tur är blir det ju jul ändå!!!!

Många kramar
Marie

Längtan i Vitt sa...

Hallojsan!
Grattis till Awarden!
Söt gran och praktiskt med en sådan liten söt plast gran för den barrar väl knappast;)
Kram Carina

Galleri Hönshuset sa...

Hej

Så vackert hem du har =)
ja, tomten kommer ändå, det är första året som jag verkligen inser det själv och tar hela december som den kommer bara. Julstressen existerar inte...(just nu iaf, vi får väl se den 22:a eller nåt =)....)

Har så mycket annat på G så jag har inte tid och stressa =)

Ha en toppendag. Kram Pirre

Jennyshemochharmoni sa...

Stort GRATTIS till din award! Det är så otroligt roligt att få en sån :)Du är verkligen värd den. Du är så go! Skickar en cyberbamsekram till dig för dina rara ord till mig. Jag är så rörd och tacksam! Ha en riktigt fin tisdag. KRAAAAAAAAAM

Janne sa...

Gratulerer så mye med award:) det er kjempe koslelig når man får en slik..

Fine bilder hos deg.

K-J