26 maj 2011

Greengate Vinst...

I slutet av förra veckan damp det ner ett paket från posten till mig. Det var min vinst som jag vann hos Anna som har den underbara bloggen Vita Verandan
.
.Vilken lycka att få ett fint paket att öppna utan att fylla år :-)
.
Dessa två supersöta muggarna från Greengate vann jag.
Låg i den söta lådan som står jämte.
.
Rött, blommigt och sött, precis i min smak.
.
Ibland ska man ha tur minsann :-))
.
Rött är en sån härlig färgklick mot allt det vita.
.
Idag är det torsdag vilket brukar innebära storstädning här hos oss, men idag när jag kom hem från jobbet orkade jag bara inte bry mig om dammråttorna. De får allt bo kvar någon dag till :-)
.
Nu är det dags för mitt kvälls thé. Har snöat in mig och kör just nu med Liptons Vanilla smak. Len och mild...Mmmmm så god!!!
.
Ska nog avnjuta den från någon av mina nya söta muggar, men vilken ska jag välja tro, den prickiga eller blommiga...??? 
.
Spelar kvitta, lika fina båda två :-))
.
Tea Time!! See you soon...

21 kommentarer :

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Vilken lycka att vinna så fina koppar ;)
Själv fick jag handla lite nytt från Gren Gate idag. en skål fick följa med mig hem men ångrade direkt att väför tog jag inte 2 ;)

Härliga bilder och själv har jag precis avnjutit en kopp te och några choklader ;)

Ha en fin kväll och vi har samma dag städning som du menikväll fick jag låta bli det.
jAG FÅR FÖRSÖKA VARA EFFEKTIV IMORGON ISTÄLLET ;)

Trelig helg till dig !

Kramar Sirpa

Helena - ullvi32 sa...

Grattis, va skoj och vilken tur du har :)
Jättefint mot det vita ju, och förstår att det är svårt att välja ;)
Äh va va det jag läste angående det där med städning;
Jag städar inte- alltså lever jag :)

Ha en trevlig kväll!
Helena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det var en jättefin vinst. Superfina bägge två, och så fin låda du har som matchar.
Ha en mysig théstund
Kramar
AnnaMaria

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilken otrolig tur du hade som vann de härliga muggarna från fina Greengate. Jag älskar deras muggar.

Kram Teres

Vintage House sa...

Hej
härligt fin vinst...
här var det en till som inte orkade städa.....
kram
sandra

Änglarnas hus sa...

Grattis till den fina vinsten! Man blir glad av att se dessa..vitaminkickar i färgerna!!

Kramis Sanne

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till din fina vinst!! Som du säger blev de fina muggarna och asken en glad färgklick i ditt kök! Ibland kan man faktiskt låta dammråttorna vara ifred, de är nog trötta på att försöka spinga och gömma sig;-)

Ha nu en fin fredag och en underbar helg!
Kram,
Regina

Johanna Stålros sa...

Grattis till dig- så kul att vinna lite. Kul med så fina koppar. Kram Johanna

Malin's Hus sa...

Vilken tur minsann! Grattis till vinsten! ;)

Trevlig helg!

LantlivsAnette sa...

Ohhh vilken fin visnt !! Passar ju perfekt hos dig..även hos mig..jättefina muggar o skedar !!
Hade vi bott närmare varandra så hade jag kommit över på en kopp kaffe eller the..hmmm..vilken mugg hade jag valt..båda är ju precis lika fina !!
Ha nu en jättefin helg, så får vi hoppas att vi blir firade på Söndag..eller hur ?
Kraaam Anette

Anonym sa...

Oh, så söta muggar... och vilken fin kartong! Den är också en fin prydnad. Passar jättebra i ditt fina vita hem! Gillar din blogg och stil jättemycket.
Kram
Ulla-Bella

Lisa.L sa...

Jätte fint :D grattis till din vinst ! kram

Trivsamma förändringar sa...

Grattis till vinsten!
Green Gate är helt underbart!

Jag har en utlottning av en tygpåse från Green Gate på min blogg, gå in och se om du kan vinna den också vetja ;-)

Ha en fin fredag, kram Maria

Unknown sa...

De ser ut att passa fint in hos dig:)
Grattis igen. Städa är pest och pina, jag måste göra det nu och åka och handla och ....ja du vet alla de där måsten. Ingen tid över till något kul:)

Kram Anna

Norregård sa...

Grattis till finfina vinsten:))

Trevlig Helg!
Kram Malin

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Grattis till den fina vinsten - muggarna är ljuvliga! =)
Ha en härlig dag.

Kram kram

Sussi / Sussinghurst sa...

Heldige dig, de er så fine.... og æsken, den ku' jeg godt bruge - jeg må vist ud og shoppe.

Rose Garden Malevik sa...

GRATTIS till vinsten...
Ser fiiiint ut :)
Hoppas allt e bra
å missa inte


S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Mothers Day Special
Välkommen :)
Håkan

Källeboda lantliv sa...

ja ibland så har man samma tankar fastaän man ej vet om varandra..konstigt !dina koppar var ju också jättesöta...ha en skön helg ! kram jeanette.kallebodalantliv

Fröken Agnes sa...

Hej!

De är så fina de muggarna! Lyckliga du;) Hoppas du har en fin helg!

Kram Jenny

Rosor och Spetsar sa...

Grattis till den fina vinsten, låter härligt med lite varmt te i den här ruggigt kyliga och blåsiga majveckan
Kram
Annelie