17 juli 2011

Söndagsinspiration

Idag är det grått och mulet väder här hemma.
Regnet liksom hänger i luften...
Fast samtidigt vindstilla och rätt skönt!!
.
Imorgon behöver jag inte ställa klockan och stiga upp tidigt,
för då börjar min semester. Jag kan sova hur länge jag vill :-)
HÄRLIGT!!!
 .
Vackra bilder från Inredaren Darryl Carters hem.
Enkelt och stilrent, med en vit bas och mörka accenter.
Helt underbart enligt min mening.
.
Titta och Njut!!!
.






HÄR kan ni läsa och se mera om ni vill.

Hoppas ni fick lika mycket inspiration av bilderna som jag.
.
Fin Söndag allihop!
.
KRAM

19 kommentarer :

Ewa`s Galleri sa...

Vilka härliga bilder,ska titta mera
Ha en skön semester

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

ja det var verkligen underbara och fina bilder du bjuder på!! gillar kontrasterna som skapas mellan mörkt och ljust!

Härligt för dig att du också har semester nu!! Njut!!

Kram Sanne

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vackert och superinspirerande! Hoppas du får en fin start på din semester.

Kram Jenny

Trivsamma förändringar sa...

Jättefina bilder!
Det är effektfullare att blanda in mörka detaljer i den vita inredningen än vad man kan tro.

Hoppas du får en riktigt härlig sovmorgon imorgon!

Kram Maria

Evelina sa...

Fint!
Åååå.. en riktig härlig semester önskar jag dig... :)
Kram Evelina

Johanna Stålros sa...

Underbara inspirationsbilder!!! Njut av semestern. Kram Johanna

Lilla Brödhult sa...

Härliga bilder:) Kram Helene

Smultron på ett strå sa...

Å så snyggt, vad somliga kan få till det! Ha en riktigt skön första semesterdag! //kram maria

Hemmavid sa...

vad härligt att slippa ställa klockan! Hoppas att du kan sova lääänge...

Tack för fina bilder! Alltid kul med lite inspiration!

kramen Jenny

Rose Garden Malevik sa...

Såååååå härliga bilder.....å städat.....

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.........
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Tulipa sa...

Hej Paula!

Ja semestertider, härliga tider!!!

Så himla sköna bilder... Massa fina och coola detaljer också...

Nu får vi hoppas på bra semesterväder, jag börjar också min semester även om jag fortfarande har en del med butiken att ta tag i...men jag ska försöka varva ner...

Må så gott och njut!
Kram Mariette

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Skönt med semester!!
Njut!!

I dag har vi regnrusk här inte alls kul men man kanske hinner med lite inne!

Vilka underbara bilder du visar sååå fint!1
Ha en bra dag
Kram Tina

Viola sa...

Hej Paula, tack för din goa hälsning, här är det väldans tufft fortfarande, alldeles för tyst och tomt...men tiden läker som man säger..

Ha nu en riktig skön semester, kram VIOLAN

rustik charm sa...

Hej Paula.
Vilka härliga bilder, riktig inspiration:)
Hoppas du haft en underbar första dag på semestern.
Kram Kristina

Källeboda lantliv sa...

ja jättefina bilder ..så inspirerande ...nu är du väl glad när du börjat din semester ..skönt va! hoppas nu vädret är på rätt sida bara ..iallafall några soldagar ...njut och ha det gott ! kram jeanette.kallebodalantliv

Anna sa...

TYcker oxså det ä väldigt snyggt med det svarta som bryter av. Vi har en svart tvbänk, ett måste enligt min make som inte vill ha allt vitt :/ Hoppas du har det härligt på första semesterveckan själv håller jag på att byta fodret i en gammal resväska.. kramar från mej

G-STYLE sa...

I just discovered your blog , it is very nice and I love the pictures !

greetings from Gea (Holland)

Marie sa...

Hej Paula!

Hoppas du har en härlig semester. Idag lyser solen här hos oss, hoppas den gör det hos dig också.

Underbart fina bilder, riktigt ögongodis!

Kram Marie

Anonym sa...

Härligt inspirerande hem!