11 augusti 2012

GRÖNT LJUS

Hej härliga Lördag förmiddag!
Idag skiner solen och det känns bara så ljuvligt att tassa upp då :-)
Kaffet är nybryggt och väntar på mig i köket...Mmmmm
En ny dag har börjat...
.

Tänkte visa er min nya ljusstake.
Den är lite pampig och grön i tonen vilket tilltalade mig.
Kommer från Höganäs och den jättemysiga butiken
"Magasin 36"
.
Här på kistan i finrummet fick den stå.
.
Sådärja, nu har ni fått se den från alla håll och kanter :-))
.
Nu ska jag sätta mig ute i solen och inta morgonkaffet.
Sedan blir det att köra iväg och titta på tapeter till sovrummet.
Jag är fortfarande velig och kan inte riktigt bestämma mig....
Usch så svårt detta skulle vara då :-))
.
HA EN FIN DAG!!




13 kommentarer :

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

supersnygg..ha en trevlig helg!!
Kram Gabriella

Unknown sa...

Mycket fin, skulle vilja åka till den butiken, hört att den är helt otrolig!

Ha en superlördag,
kram Catta

Rose Garden Malevik sa...

Ja visst e de finfint nu :)
superfin ljusstake.....
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
redan mängder med fina bloggar...
VÄLKOMMEN
Håkan

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig fina du !

Vad mycket du har visat :)
Har visst missat några inlägg denna veckan ;)
Men har faktiskt haft annat på gång ;) och utöver det jobb.

Så fint ljustake och butiken verkar ha så mycket fint övrigt med :)

Så fina bilder från er. Ni har så fint.
Jag skulle vilja hitta örngott med rött monogram.
Har du tips ?

Ha en fin helg !

Kramar Sirpa

Clara Malvina sa...

Vilken superfin ljusstake du köpt!
Passar fint hemma hos dig =)
Kramar Clara

Sofi sa...

Jättevacker ljusstake! Den passar utmärkt på din kista:)
Så spännande att tapetsera om! Hittade ni någon fin tapet?
Här hemma håller vi på och målar om ett rum, ja i vitt såklart:)

Ha det gott!

Kram Sofi

mirjamsdrøm sa...

Kjempefin lysestake :)
Herlige bilder fra ditt flotte hjem!
Deilig med sol på morgenen, det hadde vi også idag..og den har strålet hele dagen :)
Håper du fant tapeten du leter etter!
Fin helg videre ønskes deg!
Klem

Viola sa...

Visst är den fin...säljer den i 3 modeller i gårdsbutiken och jag har alla 3...:) ha en skön kväll, kram

Anonym sa...

Fin speciellt med den gröna färgen. Att välja tapeter är ett angenämt problem, kan vara lite svårt ibland. Jag tycker Sandbergs har dom finaste.
Härliga lördag till dig
Kram
AC

Gabriella sa...

Så fint det ser ut hos dig! Och härlig ljusstake.

Anonym sa...

Aldeles nydelig også så enkelt og flott:) den lysestake var kjempe fin:)
Inspirerende bilder:)

Klem Merete

Johanna sa...

Snygg, älskar färgen!!

Kram Johanna

Johanna sa...

Fint!