25 januari 2013

EN NY MOLLY


Titta en sån himla fin Odd-Molly tunika som hittat hit :-)



En rostig lykta hänger också här på knoppbrädan
tillsammans med några sjalar och halsband.


Imorgon ska jag iväg på en liten shoppingtur med dottern.
Det ska bli kul för det var ett tag sedan nu (innan jul faktiskt)
.
Men det BÄSTA är ändå när man stannar till
på ett mysigt fik och intar en god kopp cappuchino.
(som enligt mig måste serveras i en tjock porslinskopp
för att ge bästa smak och feeling :-) Mmmmmmm

Vi ses snart igen!

28 kommentarer :

Anonym sa...

Den var kjempe søt:)
Odd Molly har så mye flott:)
Herlige bilder:)
Ha en strålende helg
Klem Merete

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Jätte söt fsktiskt !
Skulle kunna hönga hos mig med :)
Så kul med shopping.
Önskar en mysig dag tillsammans!

Ha en fin kväll och helg Paula !

En varm kram från mig

Rose Garden Malevik sa...

woow.......den va ju SUPERFIN :)
gillar deras kläder.....
å missa nu inte....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

House and Garden by Bia sa...

Allt var så fint på den hängaren!!
Kul med shopping med dottern...
Hoppas du hittar nåt bra !!!
Ha en fin helg också:))
Kram från bia

LantlivsAnette sa...

Men ser du...nu har du den du också..!!! Den är såå himla fin, jag hade på mig min på jobbet igår och jag kände mig fin i den..
Jag är såå rackarns förkyld..gick i säng redan klockan 9 igår kväll..ska kurera mig i helgen..
Ha det gott
Kraaam Anette

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

En liten Molly är aldrig fel ! Men jag blev väldigt förtjust i din knoppbräda med sjalar lykta o halsband oxå... så fina bilder!!!!

Finaste lördagen till finaste Paula...kramelikram

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilken fin!! Vackert med lite olika "pynt" på hängaren också!! Klem!

Rosa i huset i vitt sa...

superfin ..
ha en trevlig helg
kram Rosa

mormorMärtas sa...

Vad fin din knoppbräda är...och alla fina saker som finns på den...

Kram Annika

Holly Design sa...

Fina bilder och fina saker.
Ja så är det allting går i vågor och så även shoppingen.
Ibland blir det mer av det en än det andra och sedan växlar det.
Här har det verkligen varit stiltje på inredningsfronten, men nu är man på G igen.
Ha en fin helg / Gunilla

Källeboda lantliv sa...

Å! Den odd Molly tunikan är jättefin .. Lyckliga du ! Ja mysigt med en fika I stan .. Jag sitter hellre därmed numera shopping kan vara stressigt värre .. Lättare att shoppa nätet .. Bara att klicka ! Så söt liten knoppbräda .. Njut av din fortsatta helg vännen .. Kram Jeanette

Veronicas Lantliv sa...

Så fin blogg du har. Fint med den rostiga lyktan som bryter av lite. Hoppas shoppingrundan var givande. Ha en bra lördagkväll. Kram Veronica.

Lilla Majken sa...

Sååå fina bilder, och knoppbrädan är underbart fin. Hoppas du hade en fin dag med dottern och att ni hittade mycket fint på stan. Mysigt att ägna sig åt ett barn i taget ibland.

Kramar Therese

Prinsessorna på Bellevue sa...

Nämen, en sån där lykta har jag med som hänger ute i ett träd som hängt där i ur och skur i några år... Fast den är svartmålad. Var så fin hemma hos dig, kanske får ta in den någon dag...

Kram
Petronella

Vanilj med lite rött sa...

Har en likadan fast beige/vit randig som jag köpte för flera flera år sedan. OM har tagit tillbaka en gammal modell som är hur fin som helst :) Härligt att gamla favoriter får komma tillbaka och inte bara nya modeller som produceras.
Ha en fin dag!

Kram Malin

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Svarar här också kom jag på! Det är en Smeg med glashäll! Sambons dotter har epilepsi så vi kan inte ha induktion. Tänkte ha gas först men så blev det så här istället! vi längtar! Kram kram! el el :)

Villa Björkenäs Backen sa...

Ha en god söndag fina du !
Kram från mig.
Tack för dina hälsningar . gissa om vi längtar.;)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag igen.. jag blandade ihop det lite, som den förvirrade människa jag är. Hon har en shunt inopererad och det är den som påverkas. över och ut!

Blan betong och gammeldags pioner sa...

ME LIKE!!!!!! Odd Molly kan dom...helt i min smak..det blir en tur till Kalmar i veckan o se om den finns där!!! Tack för en inspirerande blogg kram från Maja

Jenny sa...

Här står det still på alla fronter just nu, kan jag säga. Vilken fin blus!

Kram,
Jenny

Titta in hos Thess sa...

Oro vilken Molly som hittat hem till dig ;)))
Kommer att bli ur snyggt i sommar med brunbrända armar och ett par ljusa lite slitna jeans ( var det första jag tänkte på ;)))
Hoppas att helgen varit riktigt mysigt.

Kram Thess

Gabriella sa...

Åh så fin! Roligt med lite shoppingfynd=) Och det andra som hänger på din knoppbräda var rackarns fint det med=)
Kram

Fia sa...

Så fin tunika, nu börjar man bli sugen på vitt igen;) Mysigt med shoppingrunda, kan man aldrig få för många av ♥
Ha en härlig vecka! Kram fia

No34 sa...

Grattis till Odd Molly tunikan! Så fint du dekorerat på knoppbrädan, kram Kate

Casa of Mia sa...

Blusen är underbar, kram

Ekenäsliv sa...

Jättefin tunika!!!
Jag skulle verkligen vilja vinna en heeeelt ny garderob, för hu vilket sorgligt kapitel den känns som nu… Man vet inte riktigt vad man ska ta på sig och energin ligger på sparlåga, som hos de flesta just nu känns det som… Men igår kom en bikini som snart ska få tas i bruk. Om en vecka sitter vi på planet till Kap verde och Boa Vista och där ska vi minsann enegiboosta oss så det förslår!
Fick lite idéer att ändra på min knoppbräda nu, Tack söta du för det. Kanske fick jag liiiiite energi denna tisdag iaf;-)
Må gott!
Kram Anna

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tänk att den fina hittade hem till dig! Var har du skickat adressen? För dit skulle jag oxkså vilja skicka min adress, så det kommer hem en sån fin tunika till mig också :)
Kram
Marie

House and Garden by Bia sa...

Tack snälla du för grattis hälsningen!!!
Stor kram från Bia