20 januari 2013

EN TOUCH AV FRANKRIKE


Denna fina JULBOK från Jeanne d´Arc Living
vann jag hos söta Malin för ett tag sedan!

Visserligen är julen över, men det är så vackra bilder i boken,
så man får massor av inspiration från den ändå!
.



Hejsan Söndag!!!
.
Vilken underbar vinterdag det är idag! 
Solen skiner och det är gnistrande vitt och vackert ute.
De magiska strålar gör underverk med själen
och man får en liten föraning om vad som komma skall,
dvs våren....ohhh som jag längtar efter den!!

Nu....en promenad i solskenet med lilla vovven.
Det gäller att fylla på med extra energi när det bjuds.

Stor KRAM på er alla rara!


22 kommentarer :

Clara Malvina sa...

Åh vilken fin bok! Kan tänka mig att det finns mycket fin inspiration i den!!

Jag längtar med till våren, så det nästan gör ont! =) Våren är helt klart den bästa årstiden!!
Ha en mysig söndag!
Kramis

Sofi sa...

Hej hej!

Vilken vacker bok! Så mycket inspiration!
Här har jag fyllt på med massor av härlig energi genom en ljuvlig promenad ner till sjön:)

Ha en bra dag!

Kram på dig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det var en fin vinst. Samma soliga väder här och inte så jättekallt idag heller.
Kram och bästa dagen
AnnaMaria

Anonym sa...

Gratulere så utrolig mye:)
Det er en skjønn bok og som du sier, man kan fortsatt hente utrolig masse herlig inspirasjon derfra å bruke nå:)
Fortsatt herlig søndag
Klem Merete

LantlivsAnette sa...

åhhh den boken är jättefin...jag har den också...den är jättefin ...man kan bläddra i den hur mycket o länge som helst !!
Kraaam Anette

mormorMärtas sa...

Vi hade solen igår...
Nu är ju januari iaf snart slut så våren närmar sej♥

Den fina boken skulle ju jag vinna...

Kram Annika

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Nämen va skoj..massor med vackra bilder o inspiration gissar jag !

Ha nu skön söndagskväll..kramar till dej.

Annas röda stol sa...

Grattis! Boken ser ju underbar ut. Ha en trevlig kväll. Kram Anna

Lilla Blanka sa...

Åh vilken fin vinst, härligt att du vann den Paula!

Den ser ljuvlig ut, så mycket inspirerade bilder..!

Kram
Mia
PS du hänger väl med ett tag till i bloggvärlden?? Jag är inne på mitt sjätte år nu, ojojoj

Lilla Blanka sa...

Im back ;))
Såg först inte att du kommenterat, för jag gjorde ett nytt inlägg för en stund sedan hihi

Ja, åh yoga är alldeles underbart!!! Yogar varje morgon 20-60 min. och jag mår så bra av det.

Sedan började jag med LCHF för en månad sedan efter att ha läst Matrevolutionen av Andreas Eenfelt. Sååå bra, läs den om du har möjlighet!

Mår så himla bra av lågkolhydratkost och har fått hur mycket energi som helst :))

Mittgodastefinaste sa...

Grattis till den fina vinsten, bilderna såg underbara ut!

Kram Jenny

vitadrömmarobusigabarn sa...

Visst är det mysigt när solen skiner och vintervitt!!!
Nu kommer en mysig årstid
Vilken din bok ljuvligt med vackra bilder och inspiration
Varmaste kramar Tina

Johanna sa...

Jag köpte den till mig själv innan jul och åh vad den ger inspiration! Sååååå vackra bilder verkligen:)

Kram Johanna

Gjuterian sa...

Hejsan! Ska ta mej en titt på din blogg och insupa inspiration. Ha en skön söndagkväll.

Kram från Helen

Tidevarf sa...

Fantastiskt vilken tur du haft. ***Grattis***
Hade lyckan själv att få en av tomten, boken är ju en riktig pärla.

Kram
Anneli

VisaLiza sa...

Vilken inspirerande bok att vinna! ser verkligen ut som spännande läsning. Liza

No34 sa...

Boken ser verkligen härlig ut, vilka fina bilder!!
Önskar Dig en ny skön vecka, kram Kate

House and Garden by Bia sa...

Härlig bok...jag läser tidningen varje månad :))
Visst längtar man till våren...men än är det vinter, åtminstone hos oss,hihi....
Ha det gott!!
Stor kram Bia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Grattis till din fina vinst..
Håller med dig, även om det är en julbok så finns det så mycket inspiration så den kan man minsann bläddra när som helst.
Kram på dig o ha en fin start på veckan.
Jessica

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till den fina vinsten...finns mycket inspiration även om julen är slut
kram Rosa

Lilla Majken sa...

Åh vad vackra bilder. Vilken fin vinst!

Kram på dig! Therese

Ekenäsliv sa...

Åh, din lyckans ost som vann den fina boken!!! Liksom en sån där vill haaaaaaa! Tydligen har de gett ut nån påskvarient nu också:))
Må gott!
Kram Anna