28 augusti 2013

DOFTLJUS BY MALENE BIRGER

Detta underbara doftljus från "By Malene Birger"
fick jag av rara kollegan Ulla när hon kom på besök.
Hon vet på pricken vad jag tycker om :-))
 ..

Doften heter "SEA BREEZE" och det luktar ljuvligt gott.



 Idag unnar jag mig en LEDIG dag!

Bara för att solen skiner och jag vill hinna njuta av de sista sommardagarna.
Bara för att jag vill gå en långpromenad med vovven mitt på dagen.
Bara för att jag vill äta en god frukost ute på altanen i lugn och ro.
Bara för att jag vill ligga på sofflocket och läsa ut min bok.
Bara för att jag vill göra lite som jag vill, bara idag!






15 kommentarer :

Anneli sa...

Visst ska man unna sig en ledig dag, verkar ju som om det vackra vädret kanske håller på att ta slut.
Doftljuset vet jag att det doftar alldeles underbart , har själv ett i stugan.

Ha en fin dag nu,
Kram Anneli

Unknown sa...

Så mysigt att tända ljus nu när det börjar bli mörkare om kvällarna!
Kram/Sanna

Anonym sa...

Det er jo så kjempe koselig å tenne lys på denne tiden og ekstra kos med herlig duft i stuen:)
Herlige bilder:)
Ha en herlig fridag:)
Klem Merete

hällkulla sa...

Hej!

Oj, så ljuset passar in där! Roligt med gåvor som verkligen passar hemmet och stilen!
Hoppas du njutit av hemma mys dagen! Vädret har iaf varit perfekt!

Ha det gott!
Kram
Pi

Hanna sa...

fina bilder.
Ha en fortsatt fin dag

Kram
Hanna

Jenny sa...

Vilken skön dag, ja nu är det läge att tända en massa ljus. Mys!

Kram,
Jenny

Home2tiny sa...

Precis som en ledig dag ska vara, tid för njutning o det man mår bra av att göra. Mysigt med tända ljus o framförallt när de är både snygga o doftar ljuvligt. Kramisar Tina

Frida sa...

Härligt att unna sig en ledig dag från jobbet :) Man får passa på att njuta av det fina vädret nu. Det är mysigt att man kan börja tända ljus på kvällarna igen, ditt verkar dofta underbart, jag har ett från Tine K som doftar ros.
Kram Frida

House and Garden by Bia sa...

Den doften är härlig....har också tänt doftljus ikväll...fick bara tvärlust, hihi....fin ljusstake du har ;)
Önskar dej god natt!!
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du fick en härlig ledig dag, precis som du hade tänkt. Jättefint ljus, ett stort plus att det är fint och titta på också.
Kramar
AnnaMaria

LantlivsAnette sa...

Sååå fint ljus..jag tänder ett doftljus varje kväll..det är så mysigt..Vad härligt att kunna ta en ledig dag så där..att unna sig..Kraaam Anette

Rosa i huset i vitt sa...

Älskar doftljus ....det sprider en ljuvlig doft
skönt att vara ledig så ibland
ha en bra helg
kram Rosa

Källeboda lantliv sa...

Det gör du helt rätt i .. Hoppas du haft en skön dag ! Mailade nyss med Barbro angående yogan .. Börjar i slutet av sept nu 10 ggr om vi ville , samma grupp .hon skulle kolla om hon kunde ta upp anmälan å inte vuxenskolan.. Kul ! Doftljusen är så härliga att känna doften av .. Kram Jeanette

Casa of Mia sa...

Älskar doftljus, det vill jag testa, kram

Ekenäsliv sa...

Å himmel så skönt det låter!!!
Tänk det första jag gjorde när jag kom tillbaka till jobbet efter smestern var att kolla hur många sem-dagar jag hade kvar;-) Buhuuu, hade bara 2,5...
Hoppas du hade det riktigt skönt på din lediga dag och doftade på ljuset som måste lukta magiskt gott!
Ha en fin helg!
Kram Anna