11 augusti 2013

SÖNDAGSÅNGEST

Ja då var vi alltså här!
Dagen innan det är dags att återgå till arbetet igen.
Vart tog dessa 4 lata härliga veckor vägen egentligen???
Vår semester började med en fantastisk konsert
på Ullevi med Robbie Williams. En kanonstart minst sagt!!
( julklapp från barnen )
TUSEN TACK K & A & E
Därefter har det blivit massor av...
Långa sovmorgnar
Mysiga fikastunder
Turer till havet med fikakorgen
Oplanerade dagsutflykter
Glass i stora lass
Glada träffar med rara väninnor
Middagar på restaurang
Grillkvällar med goda vänner
Långa kvällspromenader
Sena uppe sittarkvällar på altanen
Ni vet allt sånt som ger FEELGOOD :-)
 .
Det bästa av allt är ju att vi i år fick en sommar fylld av
SOLSKEN & VÄRME



Vår lilla älskade Wilma

Vet att det blir mycket bilder på vår vovve,
men nu när våra barn är vuxna är detta vår lilla bebis :-)
Ni får helt enkelt stå ut med det...
 .
  Nu ska jag leta upp passerkort och nycklar, packa jobbväskan
och mentalt göra mig förberedd på att klockan ringer imorgon bitti!
Ujujuj hur ska detta gå....?? 

20 kommentarer :

Anonym sa...

Høres ut som du har hatt en herlig sommerferie:)
Ja, man kan virkelig lure på hvor tiden blir av....
Nydelige bilder:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Anonym sa...

Vilken härlig semester. Den lever du länge på. Det är lättare att återgå efter en så fin sommar med helt underbart väder.
Ha det gott och hoppas du är pigg i morgon när du vaknar.
kram
AC

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tur jag läste här, jag måste hitta mitt parkerings-kort! Vi är nog några som får svårt och somna ikväll, får väl räkna får....fniss.
Kramar
AnnaMaria

Photo by Maria sa...

När du väl hamnat på jobbet så känns det inte som du varit väck, skulle jag tro.. Brukar ju vara så =)

Jag är ledig lite drygt en vecka till innan jag måste tillbaka till jobbet..

Hoppas du kan sova gott och att du får en bra första dag efter semestern..

Kram Mia

Tulipa sa...

Visst har sommaren varit underbar!!!
Tack och lov att den bjöd på allt detta fina och soliga!

Som tur är kommer man snabbt in i rutiner igen, och som du skriver, vi har ju mer sommar kvar i alla fall,- även om jobb och annat kallar!

Må gott vännen!
Kram Mariette

Hanna sa...

Jag börjar på tisdag så en dag ledigt till. Vill gärna ha mer sommar, men samtidigt så riktigt väntar jag på att börja jobba.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Ekenäsliv sa...

Ja himmel!! Vilken sommar det har varit!
Dax för ig oxå att rota fram passerkortet,... hmm, vart la jag det då;-)
Ha en bra dag imorgon!
Dax att sussa!
Kram Anna

Sofi sa...

Hej!

Det kommer gå toppenbra imorgon! Man kommer snabbt in i rutiner!:)
Vi har ju också en fantastisk sommar att se tillbaka på som ännu inte är över:)

Ha det gott!

Kram Sofi

Gabriella sa...

Ser så fint ut på dina bilder! Underbart kort på er Wilma:) Låter som härliga fyra veckors ledighet. Men förstår dig ang morgondagen. Man får ha fina saker att se fram emot till hösten som gör att man längtar:)
Kram

Fågel Blå sa...

Åhh så underbara bilder, och du det löser sej skall du se det är bara första ögonblicket som är värst sen är man inne i det igen!
Önskar dej en fin vecka!
Kramar Kathrine

No34 sa...

Härligt med en konsert i julklapp!
Vilken sommar vi har/haft, kan verkligen inte klaga på den! Men nu kan man ana att hösten är lite på intågande i luften tycker jag! men det får gärna vara sommar mycket längre för mig!
Ja, nu är det många som återgår till jobbet, och vardagen träder in i våra hem, och det är bara att acceptera!
Och jag ser gärna bilder på Wilma i bloggen...:)
Önskar Dig en ny fin (arbets-)vecka!
Kram Kate

LantlivsAnette sa...

Jaa, så där är det alltid efter semstern..lite ångest för att det är ett år till nästa semester..jag har inte kännt av det i år då jag inte har haft någon semester !! Hoppas att det går bra för dig idag..du kommer nog att vara trött ikväll..
Kraaam Anette

LantlivsAnette sa...

Och du..lilla Wilma tröttnar man aldrig på..hon är såå söt så hon får du gärna visa ofta...Kraaam

Prinsessorna på Bellevue sa...

Supergullig liten Wilma och hoppas det går bra idag! Du vet, när man väl är där...

Kraam
Petronella

Annika sa...

Hej!
Hur gör du för att få så stora fina bilder till höger ..
när jag lägger upp mina bilder där så blir dom så små, spelar ingen roll om korten är tagna med vanlig kamera eller mobilen...
Hjälp tack..
Försöker göra min sida finare, men är inte så duktig på det här med blogg tror jag även om jag vill... :)
kram

hällkulla sa...

Hej

Länge sedan sist känns det som! Er sommar låter helt ljuvlig och som du skrev så har sommaren kronats av som och värme, vad mera kan man önska! ( jo en solig, varm o torr höst el hur?)
Hoppas du snabbt kommer in i vardags rumban och finner tid för familje mys även i vardagen!

Ha det gott!
Kram
Pi

House and Garden by Bia sa...

Jaa sommaren har gått fort....fast lite har vi allt kvar av den;))...men just nu är vädret som höst hos oss iaf...men det ska bli bättre till helgen ;)
Fint med små burkar som ljuslyktor;)
Kram bia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det varkar som du haft en sommar och semester precis som den ska vara (lite sommarlovsfeeling=)). Söndagsångest känner jag varje helg, men visst är den värst efter en lång ledighet.

Ha en bra fortsättning på första jobbarveckan!
Kram,
Regina

Träning Inredning Inspiration sa...

Jag tänkte starta igång en Träningsutmaing!
Denna utmaning går mest ut på att hålla igång och röra på sig på en viss nivå under en viss tid varje vecka. Bestäm dig, utifrån ditt nuläge, hur mycket träning per vecka känns som realistiskt men ändå som en utmaning för dig. Är du nubörjare så börja med 30 min pass (förslagsvis raska promenader blandat med lite lite jogg) 3 gånger i veckan. Hur mycket vill du träna för att känna dig nöjd? För mig handlar det om runt en timme 3ggr i veckan!Kör igång redan idag!
Kom ihåg att du tävlar mot dig själv, på dina villkor och utifrån dina egna förutsättningar! Du gör detta för din skull, en sådan här satsning på dig själv är du alltid värd!
Veckovis kommer jag presentera veckans utmaning, varje vecka på tisdagar kommer en ny utmaning
Rapportera varje dag du tränat och länka till mig så jag ser att ni tränar! (Jag länkar tillbaka till er vid varje utmaning så alla kan följa er träning) Skriv gärna en kommentar på min blogg också så jag inte missar någon.
Vill du vara med? Anmäl dig här på min blogg genom att kommentera: http://husinspirationinredning.blogspot.se/2013/08/traningsutmaning_13.html

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig fina du !

Vilka helt Ljuvliga bilder jag hittar hos dig! :)
Så skön Sommar ni här haft :)
Visst är det ljuvligt att kunna Njuta av det .
Vi här också haft ett Lååångt semester tillsammans. Här ej haft det på många år.
Men i år så fick vi det.
Bara att stanna upp i vardagen....
Många många sommar gäster mm...

Ha nu en fin fin vecka ! Jag maijlar dig :)

Inatt när jag jobbar. men måste först läsa det gamla mejlet ;)

Ha en fin fin sensommar vecka ! Det går nog bra att jobba med.
Vi hade likadan kännslor ;)

Må så Gott och Kram ffån Mig