28 januari 2015

ADVANCED TIME ZONE

 
Nytt hudvårdsmärke in my bathroom.
 
Estée Lauder

 
Jag fick denna lyxiga ansiktscreme av barnen i julklapp.
Advanced Time Zone
"Look younger in just 5 days"
Det läste jag någonstans och det låter ju lovande :-))



Funderar på att kompletera med serum och ögonkräm.
Ibland kan det vara kul att testa ett nytt märke.
Jag är annars sedan flera år såld på Cliniques produkter.
 

Är det någon som provat dessa Advanced Night Repair produkter?
Berätta gärna isåfall vad ni tyckte om dem?

Good Night - Sleep Tight
Don't let the bedbugs bite!


7 kommentarer :

Ekenäsliv sa...

Du får gärna ge ett utlåtande om dessa:)
Jag kör med Vichys produkter just nu och gillar dem.
Men ska på ansiktisbehandling nästa vecka, så vi får se vad experten säger då;-)
Kram Anna

Mittgodastefinaste sa...

Nej! Har inte provat.
Har precis börjat använda serum och det är ju superbra!

Kram Jenny

Hemma på Sjuan sa...

Inte använt de men se yngre ut på 5 dagar låter ju lovande. Kram Suss

vitadrömmarobusigabarn sa...

underbart! Tack för Tipset vännen
massor av kramar till dig
och en fin dag

House and Garden by Bia sa...

Ett bra märke det där..men själv har jag inte testat det.
Tack för tipset...
Önskar dej en fin helg!

Jenny sa...

Jag är jättedålig på att använda nattkrämer, tror aldrig jag haft faktiskt. Har bara fuktkräm, köper bara ekologiska eller naturliga produkter, har inte koll på de du visar. Passa så du inte blir alltför ung, du kanske går i barndom 😉 😄

Jenny

Therese Viklund sa...

Var har du köpt den där vita hyllan? Superfin ju....