21 januari 2015

ÄNDRAR OM LITE HÄR HEMMA


Godmorgon Onsdag!
.
Hur har ni det idag? Vi har fått snö här nere.
Allt är vitt och fint ute, vi får väl se hur länge den får stanna?
 
Som alltid när nya året börjat rensar jag ut och ändrar om lite.
Nu vill jag få in lite nytt och fräscht här hemma.
 

Flyttade ner den stora tunga gamla kaminspegeln från vårt allrum.
Fick för mig att den kanske passar bättre här nere istället?
.
 Bakom soffan har fönsterspegeln tagits bort.
Usch så trött jag var på den nu, och precis lika trött var jag på 
vägg ljushållarna som hängde på var sida om spegeln.
De har helt enkelt gjort sitt här inne.
 .
Nu ska jag bara bestämma mig för vad som ska hänga här istället?

Nu väntar en arbetsdag, måste rusa!
VI HÖRS!
. 

5 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du kan hänga spegeln där... skulle passa perfekt. Och visst är det så att man vill ändra om efter alla helger.
Mysig soffhörna.
Kramar/AM

House and Garden by Bia sa...

Visst lessnar man fort...skulle vilja göra om mycket här hemma ;)...det blir nog en tapetsering i vardagsrummet om jag får bestämma, hihi...åhh vad jag längtar efter det !!! så fräscht du har det hemma ;))...vitt kan aldrig bli fel liksom....
Ha en fin dag!
Kram

Jenny sa...

Vad roligt att ändra om, våra rumsflyttningar pågår fortfarande, vet inte riktigt hur vi vill ha det. Något skåp för mycket och hyllor på fel ställen sen möblerna ändrade plats. Det blir nog bra när det är färdigt.

Hemma på Sjuan sa...

Vill också ändra en hel del här hemma nu... Så fint hos dig. Kram Suss

vintagist sa...

unfortunately don't understand the text..but also here..great shots! :-)