2 augusti 2015

ATT LEVA VACKERT



Bland det bästa jag vet är att sitta ensam i vårt lilla finrum,
tända ljus, en stor kopp te och bläddra i en bok el tidning.
Att försvinna bort i tankar och drömmar, tyst och stilla,
det är en slags meditation för mig!

Här kommer tips på en helt underbar bok.

LIVING LIFE BEAUTIFULLY




Många vackra bilder i pudriga pasteller och blommiga tyger
från Cabbages & Roses. Inspiration på hög nivå!







Ja det är något speciellt att bläddra i en bok med vackra bilder i.

Ha en fin kväll!

25 kommentarer :

LantlivsAnette sa...

Ohhh jisses vilken bok, den måste jag ju köpa..såå fina bilder !! Och vad fina bilder från en semester i Thailand, såå härligt det ser ut, jaa nog är man ju sugen på en resa nu då det har varit en såå kall sommar...Kraaam Anette

Rosa i huset i vitt sa...

Så mycket fint
kram Rosa

Gabriella sa...

Åh, underbar inspiration! Ljuvliga bilder verkligen!:)
Kram

House and Garden by Bia sa...

Så mycket fint och inspirerande...den boken skulle jag också gilla ;)) helt i min smak...hoppas du har det bra nu när sommaren går mot sitt slut...men vi har ju en månad kvar förstås...hoppas den blir solig och varm ;)
Kramis bia

Anonym sa...

Glad att du är tillbaka! Du inspirerar mig!
Mvh
Lillemor

Marie maräng sa...

Vilken fin bok med så vackra bilder!
Tack för tipset!

Trevlig helg!
Kram Marie

Jenny sa...

Den boken har jag aldrig sett, ser väldigt fin ut.

Kram

Enkel stil sa...

Så vacker bok. Den ska jag hålla utkik efter. Kram Anita

Mittgodastefinaste sa...

Ja det där verkar vara en bok i min smak, vilka fantastiska bilder!

Kram Jenny

an angel at my table sa...

Ser helt magisk ut!! Den måste man ha! Jag har andra böcker av henne och hon är jätte duktig! Allt gott Mari

vintagist sa...

Great Post. Vintage / Rustic home decor at its best. Thanks for this :-)

Uouo Uo sa...

thank you

حراج السيارات

toves sammensurium sa...

En bok jeg har hatt lyst på lenge - og nå fikk jeg bare enda mer lyst på den :)))
Så vakre bilder - takk for at du deler!
Tove :)

JoanMarie sa...

Hello,
I too own and love this book - such gorgeous photos and design inspiration!
JoanMarie

Uouo Uo sa...




thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما

Burlap Luxe sa...

I lové Cabbages and Roses,
I love and adore this book.
A beautiful reminder today this grey day.

Xx
Happy holidays,
Un Joyeux Noël

Doré

American Actor HD Wallpapers sa...

I love winter white. So beautiful.

blooming home and garden sa...

Hei, boken ser fantastisk ut, den har jeg lyst til å skaffe meg.
Ja, det er godt å sitte i et fint rom og bare nyte stillheten, det er som å samle nye krefter... Liker så godt din stil, avslappende og vakkert!
Ha en fin lørdag,
Mange hilsner, Ida

gerry smith sa...

I savor, result in I found just what I was looking for. HD Wallpapers

تصميم مواقع sa...

great work

تصميم مواقع


شركة تنظيف بالرياض sa...


amazing

شركة تنظيف بالرياض

حراج السيارات sa...



good job

حراج السيارات

Uouo Uo sa...




great work

تصميم مواقع




amazing

شركة تنظيف بالرياض




good job Beautiful! :)

حراج السيارات

Marie maräng sa...

Hoppas allt är bra med dig!
Kram Marie

Hanna sa...

Åh så fint
Ha en fin kväll!
Hanna