27 oktober 2014

EN GRÅ VINTAGE QUILT

 
Hej nya veckan!
 
Vintertiden har börjat!! Den där timman man ändrar klockan,
gör minsann sitt, när det blir mörkt så tidigt om kvällarna. Gäsp!!
.
Nu vill man boa in sig och fixa inomhus, rensa och ändra om.
Ha det lite mysigt och ombonat. Fler kuddar och filtar.
Varmt och gott när kylan kommer.
.  
Här vilar vår söta lilla Molly på mattes mjuka quilt.
 
Quilten heter "Lena Vintage" och kommer från Hemtex 
 
 Vill ha lite murriga toner uppe i vårt allrum nu i höst.
GRÅTT - SVART - LINNE
 
Ha en fin kväll!! Vi ses snart igen.
KRAM
 
 

9 kommentarer :

Sofi sa...

Gokväll!
Vilken fin pläd! (Och en väldigt söt Molly:)
Här vill jag också fixa och pynta! Några nya ljuslyktor har införskaffats, tycker inte man kan ha för många ljuslyktor:)
Mysigt är det med detta mörker tycker jag!

Kram på dig

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

sötaste vovven
Kram på er

House and Garden by Bia sa...

Så gullig lilla Molly är där hon ligger och myser bland kuddar och filtar;)...jaa visst vill man förnya i hemmet nu...har nyss spraymålat en stor vas i guld färg...blev ganska bra;)
Kram bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättesöta Molly, så gott hon ligger i soffan, jättefin pläd också.
Kramar/AM

Gabriella sa...

Åh så fin hon är lilla Molly! Pläden ser härlig ut den med:)
Kram

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin quilt den vill jag också ha..och söta söta Molly, herregud så söt hon är och vilka fina bruna ögon hon har !! Nu är jag hemma och det känns underbart...Kraaam Anette

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Så söt Molly är när hon ligger på den fina pläden. Måste nog ta och besöka Hemtex jag med.

Kram Susanne

Jenny sa...

Vad fin quilt! Och hunden är ju finast!

/Jenny

G:a Affären sa...

Visst är quilten fin men först jag såg bara Molly och hennes blick.
Så klart en vacker hund ska få ligga på det finaste matte har!

Kramar /Cia