23 november 2014

TIDEN RUSAR

 
Tiden rusar minst sagt...
Att blogga, ja det hinns inte med alls just nu känns det som
eller så kanske jag inte prioriterar det för tillfället??
 
Men idag då kom blogglusten tillbaka sådär helt plötsligt bara,
ja då fick det ju bli ett litet inlägg...
 
 
För på tal om hur fort tiden går...
Vår lilla Molly har blivit hela 6 månader gammal.
På bilderna är hon fortfarande rätt liten, idag är hon något större
Ska ta nya foton snart så ni får se hur hon ser ut just nu.

Det har tagit sin lilla tid att lära känna vår nya lilla familjemedlem,
men nu börjar hon och även vi komma in i rutiner som fungerar,
vilket känns sååå skönt!
 
 
Hon ser ju så liten och oskyldig ut...(när hon sover) hiiiihi
 
Ha en fin söndag!
Nu hoppas jag få tid att blogga lite oftare igen!
 
C U SOON!!
 

5 kommentarer :

G:a Affären sa...

Alltså, hennes färg är helt underbar! Det ser ut som solen alltid lyser på henne. Nu får du inte fnissa men det finns timmerväggar som har samma fenomen, att de alltid verkar solbelysta!
Kul att tiden och lusten för bloggen är tillbaka! Och visst är livet en ständig kamp mot tiden. Nu lägger jag två oxveckor bakom mig och tar itu med den tredje i morgon, men sen...ja då ska livet innehålla mer än jobb.

Kramar /Cia

LantlivsAnette sa...

Söta söta Molly, som är såå lugn då hon sover..hii...hii..
Ha en fin dag
Kraaam Anette

House and Garden by Bia sa...

Hon ser så snäll och fin ut ;))
Roligt att allt gått bra med henne;)
Regnet det bara öser ner....och jag längtar efter snön ja´....
Kramis bia

Jenny sa...

Så himla fin, jag vet att jag sagt det förr men jag säger det igen, jag har alltid velat ha en sån!

Kram,
Jenny

Fågel Blå sa...

Åhhh så stor hon blivit, och så sööööt!
Roligt att få pyssla om henne!
Kram Kathrine