5 november 2011

Inspirationskväll

Hejsan!
.
Nu som först har jag dukat undan efter en lång och sen helgfrukost.
Sitter här med min kaffekopp i ett tyst och ensamt hus.
Resten av familjen har åkt ner till badhuset en sväng. 
Jag valde att stanna hemma.
.
Det är rena terapin att få ha huset för sig själv en liten stund.
Ljuva toner a´la Nora Jones i bakgrunden och lyckan är total..
.
I tisdagskväll var jag på en jättetrevlig Inspiration & Inredningskväll
hos rara Maria som har bloggen LILLA VILLA VITA
.
Jag fick såååå mycket härlig inspiration med mig hem!!!
.
Förutom det vackra randiga bolstertyget köpte jag även dessa söta prismor.
.
Det stora blosterkuddfodralet ska jag ha som sittdyna i vår kökssoffa.
Här ligger vår hund Wilma för det mesta, så det behövs ett tåligt tyg här.
.
Ser ni vilken bedjande blick...
Då måste man ju bara släppa kameran bums och kela en liten stund :-)
.
HA DET GOTT

14 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en rödpälsad skönhet din vovve, och vilka ögon. Vilken bra idé med inredningskväll, jättefina saker du köpte. Och så är det ju så roligt med nya idéer.
Ha en ljus fin helg
Kramar
AnnaMaria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken gosehund, förstår att det är stört omöjligt att motstå den blicken. Vad roligt det låter med en inspirationskväll, ibland behövs det fyllas på...fina saker du har köpt.

Önskar dig en fin Alla helgona helg!
Kram,
Regina

Casa of Mia sa...

Låter som en härlig dag, fina bilder och urgullig vovve kram

Lotta sa...

Visst är det kul med inspirationskvällar. Din hund har ju för bedjande ögon, såå söt! Kram Lotta

Sara Tingstedt sa...

Åh inspirationskväll låter inte helt fel, bor rätt nära Kristianstad, så det ska jag kolla uppp :) Vackra saker du köpte och vilken underbart söt hund du har! Trevlig helg!

Vitspets sa...

Vackra saker du köpte . vilken underbar hund du har .Kram Karina

Malin's Hus sa...

Kanon fina saker du köpte! Alltid lika kul o kika in hos dig, må så gott och ha en skön helg. Kraaaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

Fantastiskt fint foto på Wilma! Ha det gott du med, lite egentid ibland är riktigt trevligt!

Norregård sa...

Låter som en toppenkväll Paula:))

Himmel vad söt hon är lilla vovven!!!

Kram Malin

Lilla Blanka sa...

Hej goa Paula!

Åh hon är ljuvlig, eran Wilma<3

Länge sen jag skrev en kommentar, men njuter alltid lika mycket av dina vackra bilder!

Gillar den coola lampan du har bredvid soffan!

Ja nu fick vi äntligen bytt ut vårt röda klinkergolv :)) jag skall ta en tydligare bild så du får se hur det nya ser ut.

Vad härligt med inspirationskväll! Prismorna du köpte är så vackra!!!

Kram gumman
Mia

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

en riktig setterblick känner jag igen, svårt att säga åt dom att gå ner från soffan då=)
Kram

Källeboda lantliv sa...

Hej vad kul det låter .. Det är mycket som man inte vet om .. Kanske ett besök dit .. Ni verkar ju haft det trevligt... Fina bilder du bjuder på .. Prismor gillas .. Ha det gott ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Anna sa...

Hej !!!

Vilken otur att man bor i värmland :/ Vilka fina grejer du fick med dej hem.. kul !!!

Hoppas du får en fortsatt mysig helg !!

Kramar

Eva Agnes sa...

Helt underbart, bedårande hund. Och denna blick!!
Kram, Eva Agnes