24 november 2013

BOAVISTA - KAP VERDE

Vi ska ut och resa :-)
Tidigt imorgon bitti bär det iväg mot KapVerde, Boa Vista.
Jipeeeeeee, vilket äventyr!
  . 
Här ska vi gå långa strandpromenader.
Sitta och filosofera.
  
Bilder lånade från: Fritidsresor 

Lite solsken och värme i novembermörkret hoppas vi på.
(fast enligt väderprognosen sista tiden ser nästa vecka inte så solig ut, snyft!! )
Håll tummarna att vi får liiite sol ialla fall på vår semester!!

Kommer antagligen inte att kunna hålla bloggen uppdaterad!

Så vi ses i december igen :-))



21 kommentarer :

Anonym sa...

Ååååå...for et utrolig fantastisk sted:)
Dette må jo bare være drømmen:)
Ønsker deg en herlig ferie, kos deg masse:)
Klem Merete

Anno 1924 sa...

Ååå, det høres fantastisk deilig ut!! Ha en riktig fin tur og nyt dagene på KapVerde, Boa Vista!!
Klem

Lilla Blanka sa...

Ahhh det ser och låter alldeles underbart ut, Paula!

Ha en riktigt fin semester och njut så mycket du kan :))

Kraaaaam
Mia
PS skulle vara kul med lite uppdateringar därifrån, här på bloggen eller Instagram ;)

No34 sa...

- Avundsjuk...? - Jag...?! Kan jag väl aldrig tro att jag skulle kunna vara det på Er...;)
Önskar Er en fantastisk resa!!!!
Söndagskram från Kate

Lottas Fotografi sa...

Men Gud så härligt!!! Hoppas er semester blir kanon!
Kram Lotta

Marie sa...

Ser helt underbart ut!!!! Kan det vara en resa för att fira en jämn födelsedag? Grattis Paula på födelsedagen (vet ju inte exakt vilket datum det är, bara att det är nu i november). Ha det toppenbra!

Kram Kram
Marie

Kläddilin sa...

Åh lite avis blir jag ;) ha en underbar semester.
Kram Lotta

Källeboda lantliv sa...

Wow ! Ser ut som rena paradiset ! Njut ! Hoppas ni får sol såklart ! Trevlig resa ! Kram Jeanette

Ekenäsliv sa...

Ha de underbart u!!!
Vi var ju med på Boa Vista :-) Åk på katamarantur, det är magiskt!
Njut i fulla drag o hoppas du inte tog illa upp att jag skrev så.
Ha de bäst!!!!
Kramar Anna

Anonym sa...

Ha en jätte trevlig resa. Koppla av och njut ordentligt. Och tanka ljuuuus. Vänligen Liss.

Jennys Vita Villervalla sa...

Så underbart!
Vi var på Kap Verde och ön Sal i februari, längtar tillbaka kan jag säga!
Ha en riktigt skön semester!
Kram
Jenny

House and Garden by Bia sa...

Härligt....trevlig resa önskar jag er ;)))
ha det gott!
Kram bia

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon goa du !

Önskar dig en härlig resa !
Vi håller tummarna för att ni ska få varma och härliga dagar...
Grattis i förskott ! :)
Kram kram Sirpa

Jenny sa...

Låter underbart, ha så skönt!

Kram,
Jenny

Vintage sa...

Grattis kramar i förskott eller efterskott ( fniss)! Vad härligt det låter ,hoppas verkligen att ni får lite sol på er resa. Själv ska jag åka till London inte lika varmt och härligt men tror att det är fint där i december. Vi var där i somras och fick mersmak Kramar Susanne

Gabriella sa...

Åh så härligt! Alla tiders ju. Hoppas du får njuta riktigt mycket och ha det så gott!:)
Kram

VisaLiza sa...

Önskar er en härlig resa, vilket fantastiskt äventyr! Kramar Liza

Rosa i huset i vitt sa...

Oh så härligt det ser ut
ha det så bra
kram Rosa

Hanna sa...

ha en underbar resa.
Ha en fin adventshelg!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Paula !
Välkommen hem.
Frös ni når ni landade ? :)
Fick ni varma och soliga dagar....nu är vi inne i andra advents veckan.
Jag ska också pynta först till helgen.
Jag jobbar ju på dan nu som ni andra så då går inte jag här hemma på dagarna ....;)
Men till helgen så blir jag tre dagars ledighet. ..
Ha en fin kväll.
Kram på dig

Jenny sa...

Hej Paula!
Åh vad ljuvligt, hoppas ni hade en härlig resa!!

Kraam Jenny