25 januari 2014

NYTT IN THE WARDROBE


Köpte mig en kofta på rean för ett tag sedan av märket
"PARK LANE"

Ett par hundralappar bara, visst är det härligt när man kan fynda!!
  
Gillar ju allt med lusenmönster,
men jag tycker även om den lilla engelska flaggan på armen.
Små detaljer som jag faller för.
.
.
Nu ska jag fortsätta fixa och dona här hemma.
Det är bistert och kallt ute så det blir till att vara inomhus.
En tid för vila och återhämtning innan våren gör sitt intrång.
.
Nu fick jag precis ett samtal från dottern,
curlingmamman (dvs jag) ska ut och köra en sväng.
Ja vad gör man inte för de små trollen ( hmm...små och små :-))
.
 HAVE A NICE SATURDAY!

20 kommentarer :

Tinis vita hem sa...

Jättesnygg tröja :)
Ha en fin helg!
kram Tini

Lindadhus sa...

Å, vad jag blev kär i den här koftan!! Superfin. Var köpte du den? Kram linda

House and Garden by Bia sa...

Härlig kofta så här i vinterkylan...
Hoppas allt är bra och jag önskar dej en fortsatt trevlig helg!!!
Kram på dej!
Britt

Lilla Majken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilla Majken sa...

Så snygg, påminner lite om Odd Molly. Usch, sitter här med lite dåligt samvete eftersom jag också har shoppat idag men tyvärr inte på rea.

Kram Therese

Hanna sa...

Verkligen fin

Frida sa...

Jag har haft flera skjortor av det märket, bra priser och bra kvalitet :). Vilken snygg kofta.
Kram Frida

Våglyckan sa...

superfin
/maria

Johanna sa...

Jättefin kofta! Ja, vad gör man inte för de små liven?!:)

Kramar Johanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin kofta, mönstret och färgen är så fint. Klänning och kofta använder jag ofta.
Kramar/AM

No34 sa...

Underbar kofta, blir snyggt till ett par mörka jeans!!
Söndagskram från Kate

Mittgodastefinaste sa...

Jättefin kofta! Har aldrig sett det märket innan, men jag gillade också det där lilla märket på ärmen!

Nej du vad gör man inte, satt i bilen mest hela dan igår och körde olika döttrar till olika platser!

Önskar dig en fin söndag!

Kram Jenny

Gabriella sa...

Åh vilken fin kofta! Så härliga färger:)
Kram

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilen fin kofta, jättemysig, liknar lite OM..klänningen du frågade om, den jag hade på mig i reportgaget, det är en OM..Ha nu en fin start på veckan..Kraaam Anette

Prinsessorna på Bellevue sa...

Superfin kofta och små detaljer är alltid ett plus!!!

Kram
Petronella

Lallbacken sa...

Hejhejsan.
En sån snygg korfta!!! Är den mjuk :)? Vilka fina saker du hittade i butiken Atmosphere. Hoppas du blir nöjd med badrumslampan ;)
Önskar dig en fin vecka// mia

Annas röda stol sa...

Supersnygg!!! En fin kväll till dig / Anna

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon till dig rara Paula !

Hoppas att allt är väl med dig !
jag håller med dig att koftan var fin.
Jag skulle också vilja fylla på lite klädlagret men det kommer.
Nu är det ju annat som ska handlas ;)

Dina små troll kommer nog alltid vara dina små.
Det är nog svårt att förstå att barnen blir så stora.
Vår äldsta fyller också 16 år i år.
Jag var ju så gammal när jag träffade min A ;)

Ha nu en fin vecka ! Varmaste kramar från mig

Källeboda lantliv sa...

Så snygg kofta. ! Alltid kul med lite nytt .. Håller med om att det är kallt just nu ! Fryser inne tom .. Kram Jeanette

Källeboda lantliv sa...

Så snygg kofta. ! Alltid kul med lite nytt .. Håller med om att det är kallt just nu ! Fryser inne tom .. Kram Jeanette